GTA Vice City genişlənməyə hazır idi, yeni inkişaf detalları ortaya çıxdı



GTA Vice City, GTA III-ün genişləndirilməsi olmalı idi. Bu, yaxınlarda ortaya çıxan GTA Vice City-nin inkişafını əhatə edən bir az məlumatdır. Biz həmçinin bu klassik oyunlarda tapılan bəzi qüsurlar və digər qəribəliklər haqqında öyrəndik.

Bütün bu fantastik məlumat, bu ay “rockstar şimalın içərisində” bloqunu açmış keçmiş Rockstar Games əməkdaşından gəlir. Obbe Vermeij, Rockstar North-da keçmiş texniki direktor, 1995-2009-cu illərdə orada çalışıb. Obbe Rockstar-da bir neçə böyük titulları əhatə edən kifayət qədər karyeraya sahib idi. Onun hesab etdiyi bəzi oyunlara GTA III, Vice City, San Andreas, GTA VI və daha çox daxildir.


GTA 6-da Vice City-ə yenidən baxmağa hazırlaşdığımız üçün, ilk treylerdən bir qədər əvvəl, klassik oyun haqqında daha çox məlumat əldə etməyimiz münasibdir. Vitse Şəhərin İnkişafı (2002) adlı bir bloq yazısında Vermeij bəzi fikirləri və xatirələrini bölüşür.

Vice City necə başladı

İyirmi il əvvəl, oyunların disklərə salınması və bütün dünyaya göndərilməsi daha uzun çəkdi. Həm də birinci gün yamaqları yox idi. GTA III üçün bu, altı həftə çəkdi və bu müddət tərtibatçılar tərəfindən qeyri-sağlam iş saatları və inkişaf dövründən sonra istirahət etmək üçün istifadə edildi.


Bu, CD-nin yazılması və paylanması üçün lazım idi. O günlərdə sən yamaq edə bilməzdin, ona görə də orada asılmağın mənası yox idi. Şirkət komandaya bir az vaxt verdi və insanların çoxu əlavə vaxt da aldı.
Obbe Vermeij
Rockstar New York, Vice City-nin GTA III istehsalından sonra başlayacaq növbəti layihə olması ideyasına sahib idi. Onlar GTA III üçün 80-ci illərin Mayami-dəsti məzmun paketi haqqında təsəvvürə malik idilər. Düzdür, Vice City əvvəlcə bu yaxınlarda buraxılmış üçüncü oyun üçün bir missiya paketi olmaq üçün nəzərdə tutulmuşdu.


Təxminən 6 aydan sonra GTA III-ün uğuru aydın oldu və Obbe Vermeij-ə görə Vice City-nin bir layihə olaraq dəyişməsinin səbəbi budur. Onu genişləndirmə kimi deyil, tam hüquqlu bir oyun kimi buraxmağa çağırış edildi. Bunun yarım il inkişafdan sonra edilməsi maraqlıdır.


6 ay davam edən başqa bir şey Rockstar North-un GTA III kompüter portu idi. Bunun üçün dizaynerlər və rəssamlar kimi tərtibatçılar tələb olunmadığı üçün onlar Vice City-ə köçdülər. Proqramçılar GTAIII portunu edənlər idi və Obbe bunun niyə oyunlar üçün yaxşı işlədiyini deyir. Bu başlıqların hər ikisində kodda çoxlu dəyişikliklər yox idi; əsasən xəritə və missiyalar idi. Dokular, modellər və missiyalar kimi şeylərə cavabdeh olan tərtibatçılar GTA III PC buraxılışı ilə məşğul olarkən GTA III kod bazasından istifadə edirdilər.

Vice City-ni şəbəkə oyununa çevirmək üçün bir neçə proqramçı cəlb edildi, lakin bu, vaxt çatışmazlığı səbəbindən nəticə vermədi. Aşağıdakı məhdud boşluq haqqında daha çox.

Teqlər:
Əvvəlki xəbərlər
Növbəti xəbər

Oxşar xəbərlər

Şərhlər (0)

Şərh yaz


reload, if the code cannot be seen